07.12.2009

Helsingin juhlaviikot valitsi Bob Helsingin mainostoimistokumppanikseen

Helsingin juhlaviikot on valinnut julkisen kilpailutuksen kautta Bob Helsingin uudeksi mainostoimistokumppanikseen. Yhteistyö käynnistyy heti ja tuloksia nähdään vuoden 2010 festivaalin markkinointiviestinnässä.

– Bob Helsinki vakuutti meidät oivaltavalla ja laaja-alaisella näkemyksellään. Myös toimiston perehtyneisyys taide- ja kulttuurielämään on yhteistyön kannalta olennaisen tärkeää, kertoo toiminnanjohtaja Erik Söderblom Helsingin juhlaviikoilta.

-Helsingin juhlaviikot on yksi tunnetuimmista suomalaisista taidetapahtumista ja sen ohjelmatarjonta on paitsi laadukas, myös erittäin laaja-alainen. Bob Helsingin perusajatteluun kuuluu totuttujen toimintamallien rikkominen ja meistä on hienoa päästä mukaan miettimään keinoja, joilla saadaan ihmiset altistamaan itsensä taidekokemuksille, sanoo Bob Helsingin hallituksen puheenjohtaja Jukka Kurttila.

Helsingin juhlaviikkoja järjestävä Helsinki-viikon säätiö kuuluu Helsingin kaupunkikonserniin ja on velvollinen kilpailuttamaan hankintojaan säännöllisesti. Mainostoimistoyhteistyö ratkaistiin julkisella kilpailutuksella, johon Juhlaviikkojen pitkäaikainen kumppani Dynamo Advertising Oy ei osallistunut.

Helsingin juhlaviikot on Finland Festivalsin kävijätilastojen mukaan Suomen suurin festivaali sekä kävijämäärältään että lipunmyynniltään.

Seuraavan kerran Helsingin juhlaviikot järjestetään 20.8.–5.9.2010.
Festivaalin ohjelmisto julkistetaan 4.5.2010 ja lipunmyynti käynnistyy 10.5.2010.

Helsinki Festival